رویدادها آرشیو خبر ها
بازی در یووه رویای من بود

بازی در یووه رویای من بود

یوونتوس امسال در فوتبال بانوان نیز شرایط خوبی دارد و به نظر میرسد می توان طی سال های آینده این تیم را در میان تیم های بزرگ فوتبال بانوان جهان ببینیم. مارتینا روزوچی، هافبک ایتالیایی تیم بانوان یوونتوس در مصاحبه با روزنامه اسپانیایی «مارکا» از خود و شرایط یووه و حتی شایعات اخیر در خصوص مارکیزیو گفت.

 

فکر می کنم که همیشه می خواستم فوتبالیست بشوم، در کودکی فقط فوتبال بازی می کردم، زمانی که برادر دو قلویم، متئو به من گفت که چرا نمی آیی فوتبال را با ما در زمین امتحان کنی، آن موقع فهمیدم که واقعا می خواهم فوتبالیست بشوم، از ان زمان تاکنون زمین را ترک نکردم همیشه فوتبال بازی می کنم. بازی کردن برای یووه یک رویا بود، رویایی که از کودکی داشتم. این رویا همیشه به من روحیه داد و به من اموخت که باید بر روی رویاهایم اعتقاد و پشتکار داشته باشم و زمانی که توان و امکان عملی کردن رویاهایم وجود دارد آن را عملی کنم. شکی نداشتم. همیشه می خواستم به رویاهایم برسم، حتی زمانی برای برشا بازی میکردم، تیمی که همیشه در قلبم خواهد بود اما یووه هدف اصلی بود. می خواهم برگ تازه ای را از زندگی ورزشی ام همراه یووه بنویسم، این تیم رویایی من است که همیشه به ان فکر می کردم. ما به راه یابی به رقابت های اروپایی می اندیشیم.

 

اما یوونتوس و شماره هشت محبوب، مارکیزیو

 

من در یووه شماره هشت را می پوشم، برای اینکه شماره محبوب برادردوقلوم و شماره بازیکن محبوب مارکیزیوست. بازیکنی که بسیاری از یوونتوسی ها را عاشق یووه کرده و تبدیل به اسطوره بیانکونری ها شده، من تصور نمی کنم که یووه هرگز حاضر به جدایی و فروش او باشد. این تقریبا محال است.

 

اما سمبل مارتینا

 

سمبل من، خب کاملا واضح است، الساندرو دل پیرو، کسی که مرا عاشق فوتبال کرد. البته نه تنها برای تکنیک و مهارت های منحصر به فردش، بلکه برای شخصیت خاصی که به عنوان یک انسان بزرگ داراست، یک مرد واقعی در داخل و خارج از زمین.

 

بازی های یوونتوس

 

من همیشه بازی های یووه را نگاه می کنم، می خواهیم مانند آنان باشیم و یک مجموعه بزرگ فوتبالی را تشکیل دهیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: